Ludovít Gonda

teplakacka



Na Free Art Friday jsem již po třetí a jsem hrozně rád, že se mohu zúčastnit.
Proč vlastně maluji? Je to pocit a činnost, která se těžce popisuje. Když nasadím sluchátka a vemu do ruky štětec, tak se najednou ocitnu v časovém prostoru, kde čas nehraje žádnou roli. Jen tvorba a euforie. Tohle na tom miluji. K olejomalbě jsem se dopracoval skrz celý proces. Od malička pastelky, poté fixy a na konec akryl. Stále jsem si říkál, že tomu něco chybí a poté jsem objevil olejové barvy. V tom jsem se našel. 



K dnešnímu dni to bude již dva a půl roku, co jsem zaměřený na tvorbu olejem a stále mě baví poznávat nové techniky tvorby. Inspiraci nacházím v mém životě. Inspirují mě mé zážitky, myšlenky a situace, které se kolem mě dějí. Pak to jen hodím na plátno 🙂

Je to cliché, ale můj největší úspěch je to, že v životě dělám to, co mě opravdu baví. A snů je spousta. Jen je důležité je plnit a ne jenom snít.





0 komentářů:

Post a Comment

Coprights @ 2014, Free Art Friday Praha | Templatelib