Art Battle DUP36

teplakacka
Jaké měl pocity z posledního Art Battlu na Free Art Friday v Dup36 Ludovit Gonda ?



 Ľudovít Gonda
 pocházím ze Slovenska, ale většinu mého života žiji v Praze, která mě dost ovlivňuje při mé tvorbě. K olejomalbě jsem se dostal před necelými dvěma roky, když jsem si sbalil baťoh a vydal se na cestu stopem, na ktéré jsem maloval a prodal první obrazy.

Momentálně tvořím kolem 20 hodin týdně, protože většinu mé energie dávám do prodeje zdravotní obuvi, a proto tvořím jen po nocích, když je všude klid. 

Inspiraci beru v sobě samém. Snažím se vložit na plátno mé pocity, kterými jsem hodně ovlivňovaný a hlavně energii, kterou si uvědomuji, že mám.  Myslím, že nikdy v životě nebudu mít více energie. 

Čeho bych chtěl v umění dosáhnout? Dost těžká otázka. Mám své cíle, za kterými si jdu, ale realita přinese vždy něco jiného. Takže to nechávám na příležitostech, které mi do života příjdou a je čistě na mě, zda je využiji, či nikoliv.





0 komentářů:

Post a Comment

Coprights @ 2014, Free Art Friday Praha | Templatelib