Karin Mošničková

teplakacka

Vzpomínáte si na blondýnku, která na Free Art Friday seděla na zemi a aranžovala květiny? Tak to byla Karin Mošničková, která mimo jiné také maluje obrazy. Zeptali jsme se ji na otázku, čeho chce ve své tvorbě dosáhnout. Takhle krásně odpověděla  : "Myslím, že je ve mně trochu dítěte, co má rádo pochvalu po otázce „ Koukej co jsem udělal“ a zároveň dospělého člověka, co bezelstně rád dělá radost lidem. A tak můžu říct, že účelem mých prací je předat něco z mých emocí, mého životního příběhu dál. Svoje díla pojmenovávám na základě pocitů, co mám při jejich vytváření. Jde tedy o nějaký způsob rozdávání se, dělení se s ostatními o můj svět – myslím, že takovou potřebu má hodně lidí. Ráda bych taky samozřejmě, aby po mých dílech byla velká poptávka a já se tak mohla věnovat jen tomu co mě baví, aranžmá a malbě." 

Její díla najdete na http://karincreates.webnode.cz/





0 komentářů:

Post a Comment

Coprights @ 2014, Free Art Friday Praha | Templatelib