Tamara Schmidt

teplakacka

Tamara Shmidt se narodila 30. června 1987 v ukrajinském městečku Žitomiru. V roce 2008 promovala na Ekologické fakultě Agroekologické Státní university na Ukrajině. Studovala na Pedagogické fakultě Karlovy university. V lednu 2012 vystavovala své práce v kavárně Friend‘s Coffee House, v roce 2013 - v kavarne Do Vetru. Ilustrovala basnickou sbirku Můj Betlém a prozaickou prací Poslední noc s M a jiné prózy autora Ondřeje Hníka.


Jak jsem se dostala k malování

Vyrustala jsem v umeleckem prostredi, kde se vsak nejen tvorilo ale take se tezce pracovalo, takze malba byla nejen utekem z reality ale take treba moznosti vydelku.
Mohla sledovat jak maluje moje maminka a videla jsem cela alba vytvorena mymi rodici. Kdyz mi bylo 5 otec mne odvedl do umelecke skoly (na hodiny malby a kresby). Chodila jsem tam cca 8 let. 
Malba, stejne tak jako hudba, je podle mne lek pro dusi. Take se mi na tom libi, ze ve stejnem obraze kazdy clovek muze uvidet neco jineho, sveho, neco, co s nim rezonuje; muze videt v tom pribeh, o kterem sam tvurce nepremyslel a netusil, ze tam je skryty.

Ukázka z děl







0 komentářů:

Post a Comment

Coprights @ 2014, Free Art Friday Praha | Templatelib